Secret tape

Äntligen klar med en rapport som jag suttit och kompletterat de senaste timmarna. Fifaen. Fattar inte att det kan ta så lång tid att åstadkomma så lite text. Det var max 5 nya meningar som jag klämde in. Inte direkt som att skriva blogg...

Shit in the sky vilken tråkig dag det har varit. Har levt framför datorn. Gick upp vid 13-tiden och har suttit och programmerat sedan dess. Nu är det bara en labb kvar och sedan är det victory! Ska bli så sjukt skönt att ha gjort bort skiten. Ifall jag inte tar tentan nu på fredag så kommer jag bli alkoholist.

Sitter och lyssnar på Guns n Roses - Appetite for Destruction plattan. Det kan ju vara en av de bästa rockplattorna ever. Lyssna bara på "Night train", "Rocket Queen" eller "My Michelle". Så sjukt bra. Jag vill också kunna skriva solon som Slash. Snubben är ett geni. Lyssna bara på solot på "Sweet child o mine". Undra hur många omtagningar han fick göra innan det blev bra? Säkert typ... ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback