Guldkranar

I helgen har jag varit i Göteborg! På fredag kväll bokade jag en tågbiljett och 4 timmar och 3 öl senare mötte jag upp Johanna (som var där på studiebesök med sin klass) på järntorget. Vi tog några öl och gled runt lite. Det var trevligt. Avslutade kvällen med en kebabrulle innan vi slocknade på vandrarhemmet. Våningssäng javisst!

På lördag kom även Macke till göteborg. Gratisnatt på hotell, yes sir! Det har sina fördelar att ha en god vän med ett jobb som innebär många övernattningar på hotell = bonuspoäng = gratisnätter. Därmed bodde vi snäppet lyxigare än föregående natt. Johanna nämnde guldkranarna som fanns på toaletten i säkert 10 sammanhang. Det fanns ett väldigt trevligt badkar där också. Jag vill ha ett badkar. Man får ju heller inte glömma den obligatoriska hotellfrukosten. Mmm... hotellfrukost! Tänk om man hade hotellfrukost serverad varenda dag? Jag skulle aldrig missa en frukost igen.

Idag har jag och Chris suttit och hållit på med en fysikuppgift som vi fick i en kurs. Märkte ganska tydligt att fysikkunskaperna hade tynat bort sedan gymnasietiden, men det tog trots allt inte så många timmar innan man började få kläm på saker igen. Mycket tack vare wikipedia! Sjukt bra sida. Vad ska man med traditionella uppslagsverk till egentligen? Wikipedia rocks.

Förresten! Idag var min älskling med på radio. Hon blev veckans färsking i P4 norrbotten vilket betyder en intevju i direktsändning samt att en av hennes låtar kommer spelas en gång om dagen i en veckas tid. Roligt!

Nu ska jag duscha och sedan sova som en död valp på morfin. Så sjukt trött.

Peace!



Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Joe

Hej love! Haha. Låten spelas faktiskt 2 ggr per dag denna vecka. Igår TRE till och med. Vi måste ha guldkranar sen! Och bubbelpool. När vi blir rika. Det blir nog snart. Puss

2009-02-03 @ 10:11:07
Postat av: Mike

Ja, haha. När dina stimpengar börjar rulla in så blir det ett badkar :*

2009-02-03 @ 22:06:06
Postat av: Anonym

Dom rapporterar min låt som spelad 11 gånger denna vecka. Moahaha. Vad kan det bli? 11 öre?

2009-02-03 @ 22:53:11
Postat av: Mikael

det är ju en början :)

2009-02-04 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback