Hepp!

Mmkay. Helgen är slut och en ny vecka sparkar igång. Johanna var här under helgen och kollade in min nya fina osunkiga lägenhet. Det blev lite gripenfest, en del mat och hemskt mycket mys.

Idag har jag programmering. Det är två laborationspass, ett före 12:00 och ett efter 13:00. Tror jag skulle ha varit på det tidigare passet, men när jag låg i sängen, halvt medvetslös efter att ha blivit väckt av mobilen kl 7:00, så kändes det som en bra idé att intala sig själv att det säkert är det senare passet man ska gå på. Tror det finns få saker som är så skönt som att vakna astidigt, vara astrött och bara få somna om. Fast nu fick jag ju såklart inte sova speciellt länge ändå. Vid 9 blev jag väckt av att fastighetsskötaren bankade på min dörr. Men det var det värt för han hade med sig en ny säng åt mig. Jag mailade och klagade på den gamla som både var sjukt mjuk och sjukt högljudd... sjukt crap med andra ord. Så nu har jag en väldigt lagomt mjuk/hård och tyst säng. Victory!

Om exakt en vecka fyller jag år. Hela 22 varv runt solen kommer jag att ha överlevt (om jag nu överlever fram till nästa måndag dvs). Det ska vi förhoppningsvis fira genom att hoppa på ett tåg till Göteborg, bo på ett hotell, göra trevliga saker och ha det allmänt trevligt. Det känns som att veckorna glider förbi i ganska bra tempo så det dröjer nog inte speciellt länge innan det är fredag igen.

För att avslöja lite top secret info så kan jag även meddela att jag och Johanna planerar att stöka om i vårt turnéschema lite och eventuellt göra ett special appearance för alla våra fans uppe i good ol' Norrbotten, där allting trots allt startade en gång i tiden. En dag i Luleå och en i Haparanda, någon gång i början av november. **

** Med resevation för ändringar.

Nu är det frukostdags! Peace! Nya coldplay är för övrigt riktigt bra.

Soundtrack of this blog
Coldplay - Viva la vida

Kommentarer
Postat av: Joe

Hahaha, alla våra fans.



Vi resonerar som miljonärer. "I helgen Göteborg, nästa månad hem till norrland, till julen norrland eller kanske utomlands fan vet jag".

Vi kanske måste hoppa ned från det rosa molnet snart och börja räkna grus ;)



Hälsa nya sängen från mig.



:*

2008-09-29 @ 20:57:49
Postat av: Mike

Haha. Jag tycker vi resonerar bäst ;)



Nya sängen hälsar tillbaks!



:*

2008-09-30 @ 10:52:37
Postat av: Nicke

Klart den låter om man pökar sönder den. Daaa.

2008-10-19 @ 19:27:55
Postat av: J

Nicke din säng pökar sönder dig

2008-10-20 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback