Graspop

Det blev den belgiska festivalen Graspop Metal Meeting som vann den ärorika titeln "festival som Mikael besöker sommaren 2007". För det första så var festivalbiljetten billigare än alla andra festivalers biljetter, för det andra så ingick campingavgift i priset, för det tredje så var det mest band på en och samma festival som jag vill se, och för det fjärde så kostar det mindre att resa till Belgien än vad det kostar att ta sig från Stockholm till SwedenRock. Rätt sweet, eller hur? Sedan kan jag tillägga att både öl och mat är bra mycket billigare i Belgien än i Sverige. Det ska blir ritktigt skönt med sommar och en bra festival - två ting som gör livet lite bättre. Vi ses på graspop! Yawooohl!

Mer info om graspop på:
www.graspop.be


Kommentarer
Postat av: Tomczek

Sjukt hur billigt det kan vara. Själv blir det Metaltown i år. Det enda jag har råd med. Lite skamlös reklam hinner jag oxå med.
www.werock.se
Checka in! =)

Postat av: Mikael

Tom: Japp, riktigt billigt blev det faktiskt. Hm jag har inte ens spanat in vad det kommer för akter till metaltown ännu, måste checka.
Hehe, inget fel på skamlös reklam så länge det har anknytning till bra musik. Ska kolla in!

2007-03-28 @ 00:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback