Graspop here we come!

Imorn bär det av till Belgien och kanske världens hetaste festival, Graspop! Det ska bli hur kul som helst. Ryggsäckarna är packade till max, solstolar och tält är framgrävda ur sina mörka hörn och alla livsnödvändiga förnödenheter är inhandlade (i alla fall nästan). Det kommer bli så jävla bra så det finns inte. Sommar, sol, ljummen öl och hårdrocksfestival i Belgien... det finns ju knappast något bättre sätt att fira midommar på. Det enda som drog ner lite var att Blind Guardian och Therion spelar samtidigt. Well, you can't have it all.

Äntligen!!! GRASPOP heeeereeee weeeee cooooooooome!!!!

Kommentarer
Postat av: Jarno

Hälsa min kompis Therese om du ser henne, och jag rekommenderar att du tar en titt på Therion istället för Blind Guardian. BG har varit ett av mina favoritband men samtidigt är det ett av världens absolut sämsta liveband. Helt otroligt dåliga.

Postat av: Tomczek

Ha det så kul! Själv blir det MT snart!

2007-06-23 @ 14:09:50
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Erika

Du uppdaterar din blogg aldeles för sällan.

2007-06-30 @ 18:00:25
URL: http://elden.tjejsajten.se
Postat av: Mikael

Erika: Jag vet. Men snart blir det ändring på det :)

2007-07-01 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback