Here's a song for you

Damn! Whitesnake och Coverdale bränner av "burn" och "stormbringer" så många gånger fetare, fläskigare och bättre än dagens Deep Purple så att det är löjligt. Vilket liveband! Jag förstår mig inte på folk som menar att Coverdale borde gå i pension för att hans röst inte skulle hålla nå mer. Han låter väl visserligen inte som för 20 år sedan, men han har fortfarande en av världens bästa röster. Och Doug Aldrich! Helt klart en av de bästa hårdrockssträngbändarna på planeten. Så är det bara.

Whitesnake levererar!



Andra bloggar om:
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Jarno

Whitesnake är mycket bra. Jag såg bandet på deras förra sverigeturné och det var helt otroligt jävla bra. John Sykes är inte heller någon dålig snubbe på gura: http://youtube.com/watch?v=PuZ0vIVI19w (btw, checka coverdales höfter, jag förstår varför damerna blev som tokiga då de såg honom live).

2007-08-15 @ 19:28:40
Postat av: Mikael

Jarno: Jag såg dem på sweden rock i fjol. Det bästa på hela festivalen typ. Hört liveinspelningarna i tokyo? Starkers in tokyo? Där får man verkligen höra hur bra Coverdale är. Det skulle jag vilja se live!

2007-08-17 @ 11:55:38
Postat av: Hannes

Lätt världens bästa band! som du säger, Burn - Stormbringer - Burn! Vilket jävla medley!!!!

2007-10-19 @ 23:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback