Vem är som gud?

Grattis till mig! Igår hade jag namnsdag. Själva dagen heter också "Mikael-dagen". Känns skönt att ha en helt egen dag. Synd att jag inte kom ihåg det innan mamma ringde och grattade mig på kvällen när dagen var näst intill över. Vet ni förresten vad namnaet Mikael betyder? Nä det var väl det jag tänkte. Det betyder "VEM ÄR SOM GUD?" Hahaha. Respect.

Vilken seg dag det här blev. Jag har sovit hela dagen. Igår åkte vi till Luleå och gick på gaybar (!). Det var en ny erfarenhet. Jag kände mig något felplacerad där typ hela tiden. På vägen dit gick det upp för mig att jag var den enda som var straight. Halva min nyfunna female bekantskapskrets härifrån Piteå visade sig vara antingen bi eller gay. Jag undrar hur det kan ha undgått mig. Lite knasig kväll men ändå rätt kul. Var hemma här i Piteå 7 på morgonen. Damn vad skönt att få sova ibland.

Jag skulle egentligen ha åkt till Pajala (!!!) idag och upplevt Römppäviiko (?) men huvudet gjorde ont och kroppen var trött, så det blev tyvärr inget. Istället har man varit extremt livsbejakande och strykt kläder samt mixat lite musik. Nu har jag nya låtar till en helt ny demo. Woho. Jag beställde lite skivor från cdon här i veckan också. Jag fick en idé om att börja recensera all musik som jag inhandlar här på bloggen. Får se hur det urartar.

Nu ska jag städa upp lite här och sen sova. Nu är det förresten mindre än en vecka tills jag fyller år. Systembolaget here I come!

Jag undrar om de har roligt i Pajala nu.

Soundtrack of this blog
Grand Frontiers - Pioneer


Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback