10 saker jag gjort idag

Idag har jag:

1. Diskat.
2. Hämtat ut en bok på posten + mitt gymkort på kåren.
3. Pluggat med Thomas och Fanny.
4. Köpt ett mixerbord.
5. Pluggat lite till.
6. Käkat på Max.
7. Labbat med Fanny och Thomas (aktiva och passiva hög-/lågpass-filter).
8. Fått en snabbutbildning i att sända radio av Thomas. Skitnice.
9. Testat mitt nya mixerbord, fast det saknades en kabel.
10. Slösurfat och surrat lite på msn.

Nu ska jag kolla tv och äta godis. Sen ZzzZzz. Fifan vilken produktiv dag. Har fått en hel del nyttiga saker gjorda. Dessutom fick jag höra att Thomas (min klasskompis) jobbat som ljudläggare till en massa svenska filmer som jag har sett. Metaaaaal.

Soundtrack of this blog
Machinae Supremacy - Arcade

Andra bloggar om:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback