Ledig

Ledig dag idag, men jag har en massa att göra. Typ städa, diska, träna, tvätta kläder och plugga. Nu är inspelningsuppgiften inlämnad till opponenten iaf, så det är bara presentationen kvar som är nästa vecka. Nästa vecka blir förmodligen en riktig bajsvecka med alla tentor och skit. I will survive.

Igår fick jag hem mitt nintendo gamecube som jag köpte på tradera för 600 spänn så kvällen igår spenderades åt att lira tv-spel. Fick tunga nostalgivibbarna när man satt där framför tv:n helt hypnotiserad av allt tv-spelande. Till slut klarade jag första banan och lade ner. Kollade lite anime istället som jag däckade till på soffan. Det är så skönt att sova alltså. Synd att man inte kan försörja sig på det. När jag var liten så gick jag typ upp 7 på morgonen, drack oboy och kollade på tv. Ung och dum var man. Nu går jag upp 12-13, dricker oboy och kollar tv. Nej men seriöst, ibland känns det som att jag sover bort hela dagen. Idag tänkte jag gå upp 10 men det slutade med att jag gick upp strax före 13. Det funkar inte i längden.

That's right. Jag beställde digitalkameran också. Det blev den billigare modellen då jag seriöst måste börja se över min ekonomi. Det var lättare sagt än gjort att försöka klara sig utan lån, men bara jag jobbar tillräckligt mycket så ska det väl gå. Får se till att jobba som fan på loven. Tur att man kan välja lite själv hur man ska jobba när vi har ett familjeföretag. Synd bara att det ligger 17 mil härifrån. Hur som helst så kan ni inom en snar framtid beskåda min superspexiga fotokonst. Totalt festival, right?

Nu ska jag ner och boka tvättstugen. Later!

Soundtrack of this blog
Sentenced - no one there

Andra bloggar om:
, , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback