Äckligt

Nyss när jag duschade så skönk liksom vattnet inte ner i golvbrunnen. Jag såg att det låg lite hårstrån där på som jag fixade bort. Men det skönk fortfarande inte ner. Då lyfte jag liksom upp hela golvbrunnsskiten från golvet och där under låg det liksom en hel... peruk, eller något. Fyfan! Det kan inte bara ha varit mitt eget hår, utan typ flera generationer hyresgästers sedan urminnes tider!

Så klart var man tvungen att rengöra skiten. Uäääääh! Bland det äckligaste jag gjort. Vilken traumatisk upplevelse. Still gives me the creeps! Var är mamma när man behöver henne? (skojade bara). Varför har ingen uppfunnit självrengörande golvbrunnar? Det skulle vara en så jävla stor hit att det är sjukt.

Soundtrack of this blog
Solidark - Help me

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Kaustiksoda, grabben, kaustiksoda =)

Postat av: Mike

Thanks, ska ladda upp med kaustiksoda till nästa gång som jag hoppas aldrig inträffar! Men jag har hört att kaustiksoda kan förstöra rören om det är plast.. eller så var det metall. Jag minns inte.

2006-11-24 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback