The last few days: A story by Mikael

Dags för lite uppdatering va? Mjo. Jag har jobbat mest senaste dagarna, sedan har jag mest sovit och tagit det jävligt lugnt. Imorn är man iaf ledig hela dagen, det blir skönt. Första jag ska göra är att köpa en ny mickkabel och kanske ett mickstativ om de inte är för dyra. Sen ska jag städa upp i den här skithålan och sånt. Har inte tränat på typ en vecka så det blir skönt att bränna lite fläsk också, det känns välkommet faktiskt. Har mänkat som en 237-kilos jänkare senaste veckan. Usch.

När jag var till Luleå och förde Macke i onsdags så passade jag på att svänga förbi akademibokhandeln då det är bokrea. Jag köpte Mötley Crue's biografi, "The Dirt" samt en bok om japanska kamikazepiloter. Ska plöja igenom dem, verkar bra. Sedan har jag fyndat lite filmer, ett par japanska sen "The last samurai" och "Collateral". Köpte ett par skivor också, en Cornelis och en Bruce Springsteen. Småbra.


The Dirt

Kollade just graspops hemsida, och såg att Guns N Roses ska spela där. Snyft snyft, varför kan de inte komma till Sweden Rock också? De skulle gärna fått ersätta valfritt headlinerband där. Graspop är en skön festival, dit ska jag igen nångång (var där 2005 över en dag).

Kollade X-men 2 på trean ganska nyss. Alttså fan vad det är reklampauser. Är det bara jag eller har de förökat sig senaste tiden? Säkert 7-8 st under hela filmen. Perkele.

Nej nu ska jag sova, och sova ut också för en gångs skull. Skööööönt. Godnatt folket.

Soundtrack of this blog:
Hanoi Rocks - Designs on you

Andra bloggar om:
Bokrea, Mötley Crüe, The Dirt, Kamikaze, Film, Musik, Collateral, The last samurai, X-men 2, Cornelis, Bruce Springsteen

Kommentarer
Postat av: ANONYM SÅDÄR VAH

GUNS N ROSES KOMMER TILL STOCKHOLM, WHOU. (fast det vet du säkert redan.)

Jag är inne och spanar på din blogg ibland, bare så du vejt ^^

Postat av: Mikael

Japp, synd att det bara är Axl som är med. Det är ju egentligen inte Guns n Roses utan Slash och de andra. Fast Axl skulle man ju också gärna se. Kick-ass sångare :)

2006-03-08 @ 19:53:43
URL: http://mikael.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback