The king of rock n roll

Jahapp, jag skulle skriva om bandsläpp men det orkade jag inte. Jag har slöat hela dagen, med undantag för när jag var och tränade benen. Aj, jag har träningsverk redan nu. När jag var och bastade där hemma i marielund efter att jag hade tränat, så när jag hoppade ner från "laven" (eller vafan det nu heter) så tog som benen inte emot, de var som spagetti. Men jag överlevde.

Kollade rundåg efter bastun, första gången jag ser det på TV sedan första avsnittet tror jag. Justja, bra att jag kom ihåg det nu, måste ju tävla om den signerade dio-singeln. Haha, "No thanks to Baal" som det står på long live rock n roll skivan, fick äntligen sin förklaring. Lite bra, och komiskt.

Och läskigt.

Så, nu har jag svarat rätt på alla frågor och tävlat. Snälla, snälla, snäääälla låt mig vinna den. Annars måste jag åka och hälsa på dio och be honom signera allt jag äger. Den gubben kan sjunga. Fatta han har hållit på i 35 år och rösten håller fortfarande lika bra. Det är skills. The king of rock n roll, in-fuckin'-deed.


Ronnie James Dio

Nej, nu ska jag också sova. Alla andra verkar göra det. Man får väl offra sig och vara mainstream. Jag kommer fan aldrig ihåg vad jag drömt om, medan andra berättar till mig om vad de har drömt om då och då. Nu ska jag fan komma ihåg. Hoppas jag drömmer nåt trevligt.

Oyasumi nasai.

Soundtrack of this blog
AC/DC - You shook me all night long

Andra bloggar om:
Rundgång, Dio, Träning, TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback