Super mario och tatueringar

Oj, var ett tag sen man skrev. Så kan det gå. Har jobbat hela dagen idag, var så seg när man kom hem så att jag somnade 3 sek efter att jag la mig på sängen. Vaknade typ nyss och är pigg som en Ross i vänner efter att ha käkat sitt maple candy. Hah, den serien är så bäst. Fler måste börja inse det.

Jag drog igång ett nytt inspelningsprojekt också. Den här gången är det tv-spelsmusik som ska spelas in. Det är helt otroligt hur kreativa tv-spelsmusikskrivarna är. Finns odödliga melodier i hur många spel som helst, t.ex Zelda, Mario och Mega Man för att nämna några klassiker. Me love video game music. Det är så genialiskt så det är sjukt. Vem har inte melodin från super mario ett från gamla hederliga 8-bitaren fastetsat nånstans på hjärnan?


Super Mario

Fan man har gått och blivit sjuk. Halsen är helt vild. Låter som värsta kakofoniorkestern när man hostar. Fifan. Sedan har jag börjat kolla på div tatueringsidéer, jag har en massa alternativ och därav feta beslutsångesten också. Tanken är att jag ska fixa nåt nu närmaste månaderna. Har tänkt göra det i över ett år nu sååå... fuck yeah, here we go. Nästa vecka ska jag och syrran till Luleå tror jag, hon ska träffa nån gammal klasskompis och jag ska på tatueringsstudios. Woho.

Nu ska jag fortsätta vara sjuk och kolla rysaren "Omen" på fyran. Later!!

Soundtrack of this blog
Mötley Crüe - Enslaved

Andra bloggar om:
Super mario, tatueringar, tv spel, omen, sjuk, ont i halsen, mega man, zelda, tvspelsmusik

Kommentarer
Postat av: H

om du gillar tv-spels-musik ska du helt klart ladda ner slagsmålsklubben. speciellt låten "hit me hard".
såg dom live i lördags, helt sjukt jäkla bra.

2006-03-27 @ 23:05:15
Postat av: Mikael

Ojdå, det ska jag göra! Såg för nån dag sen att de skulle spela på hultsfred, kände inte igen dem alls. Men tv-spels musik låter ju bra! :)

Postat av: maria

hej, kan du få fram hur texten continue ser ut på mario 8-bitars.
måste få tag iden.
ren chansning att du kan. tack

2007-04-04 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback