Ny layout och sånt

Käka en påse dragsters på typ 5 min, lite bra käkträning. Jag äter fan för lite sega godisar, får ju god damn it träningsvärk i käken. Haha.

Bytte layout på det här bloggfanskapet också som ni säkert observerat vid det här laget. Den gamla layouten började skuma och allting hamnade liksom ovanför varann, och det verkade inte räcka med att uppdatera skiten så jag bytte. Har webbloggs servrar virus eller nåt? Sen måste jag ge lite minus till webblogg när de har så jäkla lite layouts att välja mellan. De flesta är riktigt, riktigt fula också. Kanske dags att börja betala 30 spänn i månaden så man får fixa egen layout? Ja, det ska jag nog göra. Jag vet att det finns gratis alternativ där ute och vanligtvis tar det emot när man måste betala. Men fan, jag kan inte lämna webblogg, har bloggat här sen jag började blogga. Det känns som hemma nu. Det känns nog värt 30 spänn i månaden. Har varit förvånansvärt seriös med bloggandet också, nästan ett inlägg varje dag i ett bra tag nu. Fler och fler verkar hitta hit också, det är kul när folk läser.

Kanske borde börja skriva lite mer om musik? Det är ju tänkt att det främst ska vara en musikblogg. Jag ska skärpa mig, me promise.

Var kanske inte så smart att inte sova ut ordentligt på morgonen, för när alla sittplatser var ockuperade hemma hos päronen fick jag ligga på golvet och kolla på tv. Nån minut senare sov man som en liten gris och nån timme senare vaknade man med en fin nackvärk. Ajaj, inte bra inför headbang-säsongen i sommar. Sen var jag och tränade kondisen, den håller ännu. 4.22km på 20 min, klart godkänt skulle jag säga. Var inte ens så jobbigt. Jag köpte en glass som belöning efteråt. En pepparkakssandwich. Me like.

Nu ska jag duscha och sen kolla rundgång medan håret torkar och sen sova. Bara så ni vet.

Later punks!!

Soundtrack of this blog
In Flames - Bullet ride

Andra bloggar om:
layout, webblogg, pepparkakssandwich, dragsters, nackvärk, käkvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback