Lock i örat

Jag har lock i vänstra örat. Har haft det länge nu. Tror det har varit sedan jag flög flygplan i sommar, kanske före. När jag gick upp för trappan hit till min lägenhet så släppte det plötsligt på nåt sätt, så kände jag hur jag hörde allting mycket bättre. Men det släppte inte helt. Det är som att när man andas ut så släpper det och när man sen andas in så lockar det igen. Det är obehagligt. Läste lite om det på nätet och kom fram till att jag kan ha nå skit i mellanörat som bromsar upp trumhinnansrörelser så att man måste ta hål i trumhinnan och släppa ut skiten och sätta in nåt rör som dränerar. Det lät ju lagomt nice. Har för mig att jag råkat ut för nåt liknande när jag var liten. Måste fråga mamma... hmm.

Anyway, idag är det lördag och det betyder att jag inte ska göra ett skit. Eller jo lite ska jag väl göra. Nu ska jag iaf hem till päronen och snylta mat. My way of the ninja. Justja, måste ju kolla melodifestivalen ikväll. Heja "The Poodles"!!

Later.

Soundtrack of this blog
Sheryl Crowe - Leaving Las Vegas

Andra bloggar om:
lock i örat, melodifestival, lördag, the poodles

Kommentarer
Postat av: Heidi

uh, det där med örat har jag haft. dom satte i en slang och sög, och det var nog det värsta jag varit med om i sjukhusväg. grät som en bebis. iofs var jag typ 9år, men ändå.

2006-03-19 @ 20:44:13
Postat av: Mikael

h, jag hoppas det inte är så allvarligt. När jag var liten var jag en drömbejbis för jag grät typ inte ens när doktorn gjode hål i båda mina trumhinnor. Var typ 2.5 år. Iofs så grät jag när jag såg doktorn på posten sen.

2006-03-19 @ 21:26:49
Postat av: JENNIFER AKSELSEN

hej när jag var litten så fick jag uperera mig för jag hade järnflamajorn uch det var hemskt när mamma berätade de för mig

2007-03-16 @ 13:31:28
Postat av: JENNIFER AKSELSEN

hej när jag var litten så fick jag uperera mig för jag hade järnflamajorn uch det var hemskt när mamma berätade de för mig

2007-03-16 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback