What time is it?

It's Hultsfred-time!

Idag är det onsdag och om några timmar åker vi neråt mot hultsfred. Jag har återhämtat mig ganska bra sedan swedenrock faktiskt. Lite snorig och så är man ju men nu kan man iaf prata som en vanlig människa och hostar gör man bara vid utvalda tillfällen.
Snart tänkte vi dra in till Örebro och handla lite öl och sånt på systemet. Vi ska tydligen ta med bauta-tältet den här gången som typ är för 4-pers, 2-delat med korridor och allt. Det blir nog lite wicked.
Igår köpte jag förresten In Flames senaste skiva på en ganska cool skivbutik i Örebro. Tänkte att man skulle få den signerad på hultsfred. Den är ju svinigt bra.

Vad mer? Jag vet inte. Vi hörs sen.

Fuck yeah! Nu är det festivaldags... IGEN. Rock, rock 'til you drop!

Soundtrack of this blog
X-Japan - Kurenai

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Klart In Flames senaste är bra! Den är svinbra! Grymma band faktiskt! Hur går det med filmandet? =)

Postat av: Bella

Sjukt härligt med Hultsfred! Och dessutom Sweden Rock innan! Jävlar vad du ligger i ;) Måste allt säga att jag är lite avis, haha.

2006-06-17 @ 20:17:16
URL: http://intensity.blogg.se
Postat av: Mikael

Tomczek: Ja, nya in flames tycker jag är bland det bästa de har gjort. Och konserten på hultsfred var också hur bra som helst :) Hehe filmade inga band då man inte fick ha med dv-kamera på området men det blev lite från campingen iaf. Har dock tagit en jääävla massa bilder som jag håller på att fixa i ordning nu.

Bella: Ja hultsfred var härligt! Sweden Rock var också great. Vet dock inte om jag ligger i så hårt - vet folk som åker på precis allt som man kan åka på haha. Nästa år ska vi nog hinna klämma in Roskilde och Wacken också ;)

2006-06-22 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback