Växla mynt

Idag hände nåt märkligt. Jag gillar inte när jag har massa klopps (mynt) i börsen så jag brukar bara ha en femma för skåpet på gymmet och tömma resten i en mugg här hemma. Nu hade jag samlat på mig en massa mynt sen typ nyår och fyllt två hela muggar så jag tänkte att det var dags att växla in dem.

Så här mycket:

21030-26
coins

Över till den märkliga delen. Jag räknade skiten hur noga som helst och det var exakt 1000 spänn. Inte 999 och inte 1001. Utan 1000. Vad är sannolikheten? Det måste vara nåt slags tecken.

Skumt.

Soundtrack of this blog
Deep Purple - Laydown, stay down

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Catti

haha scary! :D Om man ändå kunde hitta 1000 spänn bara sådär ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback