Mike goes Ljudteknik

Så då var det också fixat. Jag kom in på ljudteknik på musikhögskolan i Piteå. Ska typ vara bästa utbildningen i ljudteknik som finns i Sverige samt den svåraste att komma in på. 5 pers kommer in på betyg och 11 på antagningsprov och intervjuer. Ungefär 10 sökande på varje plats (16 platser). Känns lite skumt, men bra. Jag gjorde aldrig några antagningsprov för jag var på festival när intervjuerna skulle ha varit så jag tänkte att det säkert inte är nån idé att göra antagningsproven när man inte kan fara på intervjun sen. Men jag kom in på betyg så det löste sig ändå. Mwahaha. Piteå here I come.

Fuck yeah. Då är sysselsättningen för 2 år fixad.

Skönt.

Soundtrack of this blog

Iron Maiden - From here to eternity

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Cool! Vad innebär utbildningen exakt? En polare till mig har förresten läst kammarmusik där.

Postat av: Mike

Tomczek: Jes det ska bli väldigt roligt och intressant. Är glad att jag slapp in på mitt förstahandsval. Här står det några rader om utbildningen: http://ugglan.adm.ltu.se/lista_specifikt_program.php?progr=KLJUH&lang=swe

2006-07-13 @ 12:01:34
Postat av: Tomas

Grattis! Avancerad utbildning, det där... Starkt jobbat!

2006-07-17 @ 04:17:38
URL: http://backlund.blogspot.com
Postat av: Mikael

Tomas: Tack tack!

2006-07-17 @ 19:05:21
Postat av: jonas

hur höga poäng hade du när du kom in? Vad ligger gränsen på?

2006-10-06 @ 10:46:40
Postat av: Mike

Jonas: Jag hade 19.4 i snitt, fast en klasskompis som kom in hade 18.7 i snitt. Hon kom visserligen in på reserv. De som kommer in på betyg brukar ha runt 19 i snitt om jag fattat rätt :)

2006-10-07 @ 16:14:22
Postat av: jonas

ahh, nice. Jag har runt 19,5 i snitt, vi ses kanske där nästa år. ;)

2006-10-09 @ 23:01:05
Postat av: Mike

Jonas: Trevligt! Då kanske jag blir din phösare om du har riktigt tur ;)

2006-10-09 @ 23:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback