Universally speaking

Jag säger bara HAHA. Men så är det. Nu är det endast 157 dagar kvar till årets upplaga av sweden rock festival 2006. Jag hittade nya fina band när jag började lyssna igenom banden på "presenterade band"-listan. "Raise Hell" lär spammas konstant tills världens undergång. Jag gillar egentligen inte dödsmetal men jag gillar då fan Raise Hell. Tamejfan! Sen också "Firewind" som man kan kolla om det inte finns nå bättre alternativ samt om man inte är för full för det. Kläckte tanken att det kanske skulle vara smart att dra med sig ett extratält. Tänk om nån spyr i tältet första dagen? lite härligt det skulle lukta där resten av tiden. Det är nog värt att ta med sig ett extratält just in case. Om inte annat så iaf några wunderbaum, eller ännu bättre; en sån där grej man sätter på toaletten, sen trycker man på den så sprutas det ut nåt skit och det luktar som om inget hemskt just inträffat. En genialisk uppfinning.


Raise Hell

Idag har det varit en standard kebabrulle/film-dag. Vi kollade "Assault on Precinct 13". Jag somnade och missade det viktigaste i handlingen så jag ska inte uttala mig desto mer om den. Det jag såg var iaf bra. Måste klaga lite på amanda, det tog fan över en halvtimme innan rullarna anlände. Jag har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Det är en jävla psyisk prövning att sitta där och känna kebabdoften medan magsäcken känns så vakuumfylld så att man är på gränsen till att implodera ihop till en liten boll. Det kan nog jämföras med Jesus dagar på korset eller judarnas exodus.

Imorn är det måndag och en ny fräsch vecka, som med all sannolikhet blir likadan som alla andra. Frikkin' wonderful. Måste beställa lite musikgrejer från Jam.se. Iaf ett mickstativ. Jag vill vara miljonär. Fan vad lätt livet skulle vara. Sjukt. Jag fattar inte dem som har pengar och fan inte använder dem. Ge pengarna till folk som använder dem istället. Det är väl det som är hela grejen - syftet - med pengar, att de ska spenderas.

Nu ska jag sova så man orkar med allt slit imorn. Have a life! haha.

Dagens ord: "Turkrulle", by Niklas Pelli.

RHCP - Otherside
Raise Hell - Wicked is my game
Firewind - I am the anger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback