Nothing really

Det blev inte så mycket inspelande idag ändå. Fan så skönt det var att sova. Men jag är tydligen ledig imorn också så då blir det garanterat av.

Var och kutade idag. Har inte gjort det på ett par veckor för att jag har haft jävulskt ont i ena benet, men nu verkar det vara åtgärdat. Kondisen fanns kvar, believe it or not. Jag tror att jag är i mitt livs bästa form nu utan att överdirva.

Macke kunde tydligen inte komma upp hit förrän i slutet av februari för att han hade tandläkare eller nåt skit. Sen skulle han ha mer pengar i slutet av februari också. Det var småsynd men bättre sen än aldrig, right?

Jag upptäckte att jag inte hade betalat hyran idag. Den skulle varit betald för några dagar sen. Betalade iaf den direkt, hoppas de inte hunnit skicka påminnelse. That would be a motherfucker. Känns som att det går pengar till nånting hela tiden nu. Måste fan klämma igen nu.

Äh, jag har inget vettigt att skriva. Ska fixa o'boy och käka en banan och sen ska jag sova. Lovely.

Later!

Blackmore's Night - Be mine tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback