Gammastrålar till Sweden Rock

Jes, nu har Sweden Rock crew presenterat ett till band, Gamma Ray. Äntligen nåt band man känner till ganska väl. När jag hörde "Powerplant"-plattan första gången var jag helt inne. Det var iofs några år sedan, men vafan, ska bli kul att se dem ändå. Riktig tysk power-metal. För er som inte känner till dem så är det Kai Hansens band (ex. sångare och grundare av Helloween). Har man inte hört talas om helloween så bör man överväga Seppuku.


Gamma Ray


Andra bloggar om:
Sweden Rock Festival, Gamma Ray

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg musikblogg!
Jag har köpt en påse Gott&blandat i en kiosk vid torget och och gått utmed vattnet i Haparanda faktiskt. Fast det är mest myggen jag minns av besöket, haha!

Postat av: Mikael

Tack, du är nog den första som sagt det :) Så du har varit i Haparanda? Cool. Kiosken du syftar på är antagligen JourLivs. Om du tycker det är mycket mygg här, och då upp till Pello (12 mil norrut), där vi hade vår gamla sommarstuga. Fy in i helvete, myggen där får myggen här att se ut som blomflugor, haha :)

2006-01-24 @ 22:11:59
URL: http://mikael.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback