Nihongo o oshiete!

Idag var man seriös och nötte på japanskan. Småkul när man börjar fatta mer och mer av vad de säger i animen utan att läsa subtitles. När jag flyttar till japan ska jag gå med i ett j-rockband. Nu när jag tänker efter så vet jag inte ett enda j-rock band med nån utlänning med i line-upen. Småskumt, men å andra sidan så har jag ingen jättekoll på alla band. Static-X har ju iaf Koichi Fukuda på gitarr, han vet jag att är Japan. Sen har Dream Theater och mindre kända "Dragonforce" också asiater i sättningen. Så tydligen finns det en hel del västerländska band med asiater med i sättningen, men tvärtom? Kanske inte lika vanligt? I wonder....

Jag hittade en värsta snygg cowboy-hatt på tradera som jag ville ha. Inte ens dyr. Mitt huvuds omkrets var dock två cm för stort, ELLER.... det kanske var hattens omkrets som var två cm för litet? Now that's the question. Någon som vet nån sida med genomsnittet på omkretsen av människans huvud? Det kan ju vara bra att veta. Säger vi.

Fan, jag måste ha min cowboyhatt innan sweden rock. Var fan säljs cowboyhattar? Vet då ingen affär här i staden. Får passa på att kolla i Luleå när man har vägarna förbi. Eller i Finland. Fan vilken skitstad man lever i som inte ens säljer cowboyhattar. Det är ju illa. Hur ska man vara en cowboy from hell utan hatt? Vad vore Lemmy utan sin hatt? You go figure. Djupa tankar.

Later.

Soilwork - Figure number five
Sentenced - Phenix


Kommentarer
Postat av: HEART LINE STORE

Här finnur det mesta innom Country & Western.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback