Uttråkad

Nu är det tråkigt. Jag är fast i Haparanda medan allt jag äger är i Piteå. Jobbar ännu på lördag och nästa tisdag, därefter är jag fri som en Clintan efter att han rymt från Alcatraz. På tisdag körde vi alla mina grejer till Piteå, och jag fick se området och lägenheten för första gången. Tyckte det verkade rätt bra. Lägenheten var rymlig och så fanns det en helt schysst soffa där också. Nu återstår det bara att ladda kylen och fixa internet så blir det säkerligen stört-nice. Längtar till att utbildningen sätter igång. Funderar även på att börja sända radio därifrån, det skulle nog vara kul.

Annars har det inte hänt mycket idag. Har varit och lunchat ärtsoppa och plättar med N. Var åratal sedan jag käkade ärtsoppa men det var faktiskt ganska gott. Sedan var vi en sväng till Finland där N köpte billigt crap på Lidl, och så hann vi käka lite glass på station.

Nu är jag förresten nästan expert på Michael Jackson's moonwalk. Bara så ni vet. Har som sagt inte så där överdrivet mycket att göra. Kom gärna med tips. Nu ska jag dricka oboy och träna på lite clintan imitationer framför spegeln.

Ha det.

Soundtrack of this blog
Bon Jovi - I wanna be loved



Kommentarer
Postat av: Innala

vars i Piteå är det? :)

Postat av: Mike

Djupviken heter området. 20 min gångavstånd från centrum. Tänkte du komma och hälsa på? ;) Bring beer! :D

2006-08-04 @ 02:53:05
Postat av: Innala

haha, om jag nångång befinner mig i det områder så skriker jag "FREEEEEDOM" då får du ta och komma ut.
Självklart har jag the beer. :)

2006-08-04 @ 11:23:52
URL: http://innalaland.blogspot.com
Postat av: Mike

Deal. Jag ska lyssna efter din fina stämma, annars kan du ju också bara testa ringa ;)
Beer... good! ^^

2006-08-04 @ 16:49:30
Postat av: Innala

Mobiltelefoner är så överskattat, det heliga skriket funkar alltid!

2006-08-04 @ 22:00:24
URL: http://innalaland.blogspot.com
Postat av: Mike

Haha, det funkar säkerligen! Testa det oheliga skriket annars :)

2006-08-05 @ 01:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback