Some kind of day

Idag var jag ledig från skolan, hade tydligen bara två föreläsningar nu i veckan så jag är ledig ända till på fredag. Funderar på att åka till Haparanda imorn och jobba lite så man får lite cash. Har inte så mycket bättre för mig. Idag har jag inte gjort så farligt mycket. Jag har försökt läsa in mig lite på boken vi fick igår på föreläsningen, "Stereoteknik", och det verkar finnas en massa intressant i den. Det känns inte som attt man går på skola nu utan att man gör sånt man verkligen gillar. All kurserna vi kommer läsa verkar hyperintressanta; det är ju sånt här som jag sysslar med på fritiden annars. På gymnasiet läste man en massa skit som man bara är måttligt intresserad av. Nu är pankakan en annan.

Kollade just lite Prison Break och damn, det är en bra serie. Man får lite "Shawshank redemption"-vibbar av den. Har även glott färdigt andra säsongen av lost och äntligen fick man se vad som hände när de inte tröck på knappfanskapet var 108:e minut. Alla som sett lite av serien vet vad jag talar om. Även "lost" är en serie som alla bör se. Bra grejer - funderar nästan på att inhandla skiten på DVD. Har återigen en massa som jag tänker beställa från CDON. Jag är en true cd/dvd-addict. Inte för att nämna de charmiga LP-skivorna! Wooh!

Nu ska jag kolla busstider, käka något och sova. Have a nice life.

Soundtrack of this blog
Stone Sour - 30/30-150

Andra bloggar om:
, , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Lost och Prison Break är grymma men inget slår Family Guy!

Postat av: Mike

Haha! Family guy är så jävla roligt! Trodde inte att nåt kunde toppa simopsons innan jag såg family guy. Så sjukt bra. Men de hör ju ändå till ganska oliga genrer om man jämför f.g. med lost och prison break så det kanske inte är helt rättvist att jämföra dem så. Men när det kommer till vardagshumor så är family guy invincible, indeed :)

2006-09-02 @ 02:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback