SRF vs Hultsfred

Här är banden jag ska se på SRF:

Entombed
The Poodles
Raise Hell
W.A.S.P.
Deep Purple
Alice Cooper
Whitesnake
Def Leppard
Gamma Ray
Edguy
Queensrÿche
Evergrey
Hardcore superstar
Crucified Barbara
Arch Enemy
Firewind
Bonfire

Här är banden jag ska se på hultsfred:

Backyard Babies
In Flames
Within Temptation
H.I.M.
Opeth
Stone Sour
Kaizers Orchestra
Deftones
Bullet for my valentine
The Cardigans

...ungefär. Fast jag har inte hört så mycket mer heller. Dags att lyssna in sig lite kanske på resten av banden? Har hänt ganska många gånger att man sett nåt band live och sen har man fastnat för dem efteråt. Hultsfred har fler band som jag absolut vill se. T.ex. så skulle jag se In Flames och H.I.M. framför alla banden på SRF. Tror jag. SRF fick många helt okej band i år fast inget sånt där overkill-bra band. Förra året var Mötley Crüe på SRF. Det hade varit nåt.

Fast visst blir det kalas även i år. Hultsfred har aldrig varit lika metal. Bra timing.

sum summarum: It's a draw.

Andra bloggar om:
Sweden Rock Festival, Hultsfred

Kommentarer
Postat av: Danne

En härlig skara band minsann!

Postat av: Mikael

Oh jes, härligt är bara förnamnet ^^

2006-04-10 @ 14:40:51
URL: http://mikael.webblogg.se
Postat av: Tomczek

Många bra band på årets festival! In Flames har man redan sett många gånger. Skulle gärna se Opeth, Entombed och Queensrÿche!

2006-04-13 @ 20:56:06
URL: http://marathonman.blogsome.com
Postat av: Mikael

Tomczek: Ja, det blir nog kalas :) Jag har bara sett In Flames en gång tidigare, och då var det som förband till Judas Priest, så det blir riktigt kul att se dem i sommar. Nya plattan är hur bra som helst :) Alla banden du nämnde är guld!

2006-04-14 @ 00:10:30
Postat av: Julia

missa inte babyshambles eller the sounds heller :)

2006-04-23 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback