skivor, japan och tredje kriget

Jes, fyndade nyss cd-skivor på helgons forum, tror jag. Två system of a down och en nirvana för 100 spänn, billigt eller billigt? Jag börjar glida in i min ekonomiska sida nu känner jag.

Jag var duktig och diskade idag, och det var inte lite att diska kan jag säga. Bara det fick dagen att kännas produktiv och vettig. Sedan har det lyssnats j-rock och Iron Maiden för fulla muggar. Bra kombination, jag vet. Läste på japanskan lite idag också (var typ hundra år sen sist) och jag kom ihåg ganska mycket! Det ultimata skulle vara att åka till Japan ett par veckor i sommar, om man skulle få med sig någon. Det är dock ganska dyrt att bo där, och även att leva där i allmänhet. Men det är ju Japan ändå, så det är lätt värt det. Såg igår på lunar att man kan söka återbäring från aftonbladet i form av vad som helst typ. De ger bort saker för en miljon spänn till sina läsare. Jag ansökte om en resa till Japan, och uppsakattade värdet till 10k. Då räknade jag bara med flygresan... skulle bli bra mycket dyrare om de skulle betala hotell och allt. Lite sweet om man skulle få den där resan, något glad man skulle bli. Skrev en motivering på 850 ord också, eller ja, nästan 850 iaf. Tog bara ett par minuter så det känns definitivt som att det var värt besväret. Kom igen nu aftonbladet, ta mig till Japan!! ...JAPAN!!!!



Snackade om nya Demon Hunter-skivan med nån på helgon idag, då han tipsade om att man kan nöta lite på deras nya hemsida (www.thethirdwar.com) och ta sig in på en hemlig sida där man kan slita en akustisk non-album version av "the tide began to rise" från nya skivan. Till slut kom jag in på sidhelvetet och fick ner låten. Det var värt besväret.

Bruce Dickinson - Born in 58
Luna Sea - Tonight
Demon Hunter - The tide began to rise (acoustic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback