The most beautiful black beauty

Såja, då har man hunnit vara och träna, fixa käk samt kolla en halv säsong vänner. Snart har jag kollat alla säsonger. Jag tycker de tidiga säsongerna är lite bättre än de senaste, men allt som allt så är hela serien guld. När jag kollat färdigt vänner så ska jag kolla C.S.I. En annan serie som jag vill kolla är "Ed". Jag var helt inne i den när den gick på femman först. Den är så där vardaglig men ändå så jävla bra.

På lördag när vi var hos syrran på inflyttningsfest så kände Sofia, syrrans kompis, först inte igen mig. Först kollade hon på mig lite konstigt, typ "vem är du"? Så sa syrran typ "ah, brorsan" och hon bara "Jahaaa, jag kände inte igen dig. Vad annorlunda du har blivit. Fan vad snygg du är!" och jag "Eh? Hum, thanks. Det samma."

Lite jag kan reta syrran med det där så fort nåt med utseende kommer upp. Ojoj, det kommer jag leva länge på. Syrran som ännu alltid predikar över hur överlägsen smak Sofia har. Hehe, life is sweet.

Idag har det lyssnats för fullt på "Tool" som Sofia rekommenderade på lördag. Hon sa att jag skulle lyssna på dem om jag gillar HIM. Jag älskar HIM. "Tool" var typ hennes favoritband och efter att ha lyssnat i några timmar kan man ju lätt konstatera att de är rätt jävla bra, fast inte lika bra som HIM. Eller kanske. Eller inte. Kanske... Nä. Men jävligt bra.


Tool

Såja, nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag sova. Fan klockan är nästan 2 och jag ska kämpa mig upp till 9. Börjar jobba 10 damn it. Lite jag känner mig duktig när jag jobbat 7 timmar tre dagar i rad nu. Det blir sweet när lönen crashar in på kontot, för det har gått pengar som satan senaste månaden. Helt sjukt, mitt konto är nästan tomt.

Jag tror jag är kär... kär i den här fina gitarren som jag hittade på gmf-planket:


Gibson Les Paul Standard '93

Ah, such a black beauty. Det är precis en sån jag velat ha hur länge som helst. Har mickar färdigt till den och allt, ett Zakk Wylde-set är det. Något nice när jag väl köper en. Skulle killen som sålde den släppt den pyttelite billigare så hade den varit här nu i veckan. Vet inte om det är bra eller dåligt, haha.

Nej nu duscha sen sova. Later!

Tool - Aenema
Tool - Disposition
Hellfueled - Girls Girls
Hellfueled - Born to Rock


Kommentarer
Postat av: Dr Morbo

Hur kan du ens påstå att ett totalt simpelt band som HIM skulle kunna mäta sig med Tool.

2006-01-21 @ 16:44:43
Postat av: Mikael

Det är en smaksak som med alla annan musik. Finns inga faktum, bara åsikter. Att påstå nåt annat är bara dumt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback