furashubakku!!

Såg idag när jag var till Marielund att jag äntligen fått min Demon Hunter "Summer of darkness"-skiva. Det var fan på tiden, tror jag beställde för över en månad sen från cdon. Hade nästan glömt bort den. Nåja, bättre sent än aldrig. Jävligt fet skiva för övrigt. Jag tycker Demon Hunter gör jävligt snygga texthäften om man jämför med många andra skivor som jag beställt senaste tiden. Måste beställa deras första s/t-skiva också så har jag alla, om de nu inte har släppt mer än tre?

Gjorde mitt första försök att lösa sudoku idag också när jag var hem och käkade. Mamma gav mig direkt svåraste. I början gick det ganska bra men sen när man nästan fyllit i hela så börjar det bli svårt som fan, man får liksom flytta om allt igen hur många gånger som helst, och till slut vill man bara slå sönder nåt. Fuckin' mission impossible. Ska göra ett nytt och tappert försök nån annan dag.

Japan sprider sig till övriga världen, något bra!! Sudoku är bara början, om några år har vi garanterat såna där hi-tech japanska toaletter som standard här i "civiliserade" västvärlden med. Haha, japanerna måste ju ha världens mest civiliserade toastolar. Skulle nog kännas ganska primitivt för en Japan att sitta på en stol utan sitsvärmare, rumpsköljare, spolstyrkereglage, bakgrundsmusik och välkomst- och "tack för att du sket i mig"-hälsningar. Kan väl jämföras med att vi med "vanliga" toalettstolar går på utedass. Tror de har haft hi-tech toastolar i Japan i flera år nu. Hur jävla efter är vi egentligen? Och det är inte bara toastolarna. De har magnettåg som gör 500km/h friktionsfritt också, och så läste jag att de utvecklar nåt flygplan som ska ersätta concorden. Allt händer i Japan. Japan is the shit.


Konnichiwa! Watashi wa poopu-chan desu.


Hi-tech

Father, I need to confess. Nu har jag också börjat kolla på O.C. Kollade just tre första avsnitten och nu är man ju mer eller mindre fast. Jag känner mig mainstream. Till mitt försvar säger jag att alla andra serier jag ville kolla var jävligt svåra att få tag på eller så tog det bara jäääävligt länge. O.C. fick man på nån timme. Men jag ljuger om jag säger att serien inte verkar bra.

Jag skrev btw hela alfapetet på 3.5s idag. Skjut mig nån?

Nååå nu ska jag sleepa. Ha det.

Viperine - Obsession
System of a down - Question!
Johnny Cash - One
Asian kung-fu generation - furashubakku (flashback)

Kommentarer
Postat av: H

alltså halloj, alfabetet heter det väl ändå? :D

2005-12-19 @ 00:03:05
Postat av: Mikael

alfaBetet, indeed. vet inte varför jag skrev alfapetet. förlåt :)

Postat av: Anonym

apa

2007-03-27 @ 14:30:27
Postat av: Anonym

ich bien mongoue

2007-03-27 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback