Empty places to fill...

...and all the time in the world to kill.

Hörde lite musik som jag gillade när jag kollade O.C.: "Puddle of Mudd." Jävligt bra musik. Lyssna på "away from me", "she hates me" och "blurry." Jag har inte hunnit lyssna på så mycket mer. Men nice shit måsta jag säga. Misstänker att sångaren är lite Kurt Cobain wannabe.


Puddle of Mudd

Senaste epsioden av "Bleach" kom också ut idag. Damn, det blir bara bättre och bättre. Lätt bland de bästa serierna jag sett, och den är inte ens färdig ännu. Lite skit att man måste vänta till 10e januari innan man får se nästa episod. Abstinens.

Jag såg att min iPod hade kommit när jag var till marielund och käkade. Ingen hade dock varit hemma när budet kom med den så nu ligger den typ på postcenter eller nånstans. Jag ska hämta ut den imorn. Något bra. Jag måste vara och köpa julklappar imorn också damn it. Har inte köpt något till någon ännu. Haha. Well better late than never.

Idag har Payre varit the shit. Jag vill ha viperines skiva, undra om den går att få tag på ännu? Ska fan fråga Payre när jag ser honom nästa gång. "Obsession" är ju en hit. Fattar inte varför de lade ner Viperine. De kanske var less på att spela sådan musik eller nåt. Vexer var ju också något bra. Måste be nån att skicka Whiskey River till mig.

Jag skickade en film på youtube.com till Nicke för nån dag sen och sen dess har han grävt fram några kingiga klipp där. Sugen på att lära dig spela trummor? Kolla in
DEN HÄR filmen. Haha, vad ska man säga? Det är bara möjligt med asiater. Måste ju ge killen lite credits för att han var så pedagogisk. Seriöst; www.youtube.com. Jävligt bra sida. Stationsvakt tipsade om den i sin blogg för ett tag sen. Man hittar typ alla musikvideos och en massa annat där. Respect. Checka om du inte redan gjort det. Ffs :)

Jes, nu fick jag lite Vexer också av Chrille. Thanks man!!

Puddle of Mudd - Away from me
Vexer - Machinegun Blues
Viperine - Obsession
Johnny Cash - I hung my head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback