Do you serve a purpose? or purposely serve?

Jag känner mig lite rastlös. Sover alldeles för länge och gör alldeles för lite produktivt. Imorn ska jag iaf kolla igenom alla högskolor/universitet och lista kurser som jag skulle kunna tänka mig att läsa. Det börjar väl bli dags; fyra månader kvar tills jag ska söka in. Hemska tanke. Ångest. Just nu känns det som att ingen skola kan erbjuda mig nåt som jag vill göra. Det känns meningslöst.

Kollade film med Nicke ganska nyss. Igen. Vi kollade "The longest yard", en komedi med Adam Sandler. Den var helt okej, den får MMMM. Jag diggar Adam Sandler. Det var Nicke som ville kolla komedi, jag ville kolla Danny the Dog med Jet Li först. Men snäll som man är så fick han välja. Imorn ska jag dock se Danny the dog, den verkar ruggig. For real.


Adam Sandler

Var och tränade tidigare idag. Skönt att få känna att man pressar energin ur sig när man inte gjort ett skit senaste dagarna. Tror dock jag har sträckt vänstra armen eller så har muskelfästet släppt lite eller nåt. Känns skumt. Måste börja dricka mer mjölk så jag blir lika stark som fantomen. Jag minns ännu när tetrorna hade fantomendesign. Det var ju en hit, varför slutade dem? Sen jag flyttade har min mjölkkonsumption minskat drastiskt och istället har juice- och vattenkonsumptionen ökat. Jag minns inte ens sist jag drack oboy. Skrämmande. Jag känner inte igen mig själv, haha.

När jag var mindre så levde jag pretty much på oboy. Brukade blanda i 100 skedar pulver och sen, som pricken över i:et, lika många skedar strösocker. Fyfan. Det måste ju vara ungefär som att dricka knäck. Respect. Jag var lite skum. Kanske är det ännu också. En annan grej jag kommer ihåg är att jag alltid fick skitmycket extraliv i super mario 2 till nintendo 8-bit. Ni vet när man klarat en bana och sen kommer en enarmad bandit som man ska få tre i rad på eller nåt, så får man extra liv. Jag var sjukt ruggig på det och alla ville alltid att jag skulle fixa extraliv. Minns inte hur jag gjorde. Det kanske var min medfödda "gåva". Vet inte varför jag minns det nu, all of a sudden. Whatever.

What the fuck is all this for?
What the hell's going on?
Shut up!

Stone Sour - Omega

Kommentarer
Postat av: Sir Robin

Den där rubriken har jag haft! Härmis.
Omega är king som fan, Corey kan sin sak;LYRICS.

2005-12-28 @ 11:41:09
Postat av: The black knight

Whups, sorry. Men jag härmades omedvetet. For real. Joo, jag diggar hela skivan. Han är inte så fjåkig på att sjunga heller! :)

Postat av: Sir Robin

Du kan vara förlåten. Jupp den skivan håller typ på att falla sönder för mig. Nej, han är en mästare på det mesta. :]

2005-12-28 @ 12:35:46
Postat av: The one who always triumph

Thanks, du är så snäll. Sir Robin the merciful!

2005-12-28 @ 14:45:28
URL: http://mikeweb.bizhat.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback