Bebisar på tork

Idag har det inte hänt så mycket och jag tänker inte heller skriva så mycket för jag ska upp till 12 imorn och jobba. Det känns påfrestande.

Fick en fin räkning på bilens försäkring idag. 1436 spänn. Det sved. Ett litet plus var att jag fick mina j-rock skivor som jag köpte på helgon idag, småkul. Jag tror jag har sträckt armen eller nåt när jag tränade idag för den är helt cp nu. Det gör ont när jag vrider på den. Fan vilken kvinna jag är, inte ens armarna håller.

Imorn har syrran inflyttningsfest så då blir det att fara dit och umgås och dricka. Sen blir det krogen tror jag. Det blir säkert roligt. Nu känns det inte alls så länge tills Macke kommer upp. Känns som att det var år och dar sen jag träffade honom. I miss you man. Fan vi ska ha roligt.

Bastade idag. Still a hit. Agnes vann idol. Bra. Jag hatar juryn i idol. Ge mig. Shotgun. Brains on the wall. Jag skriver som silverfisken.

Godnatt.


Youthanasia

Idag har det förresten lyssnats mycket på gamla hederliga Megadeth. "Youthanasia" är bland de bästa plattorna. Lyssna lyssna lyssna lyssna. Here comes the reckoning day!

Megadeth - Reckoning Day
Megadeth - A tout le monde
Megadeth - Family Tree



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback