Beautiful piece of paper

Ladies and gentlemen, behold:

21030-11
Sweden Rock Festival 2006-biljett. Min!! min-min-min-min-min-min!!

Visst är den vacker? Hell jeah.

Kollade film igen med Nicke. Jag tror vi har kollat film varje dag nu sen söndag. Well, det är ju inte som att det finns så där överdrivet mycket annat att bedriva tiden med. Nu kollade vi "The Quest" och "Creep".

The Quest var en komedi som handlade om några universitetsstuderande som drar med sin 21-åriga kompis till festorten Cabo san Lucas i Mexico för att han ska få bli av med oskulden. Det var ingen proffsig Hollywood-film utan mer något i stil med en dokumentärfilm eller nåt. Nu när jag tänker efter så tror jag fan det var en verklig dokumentär. Jävligt rolig var den iaf. Vi konstaterade snabbt att det är värt att åka till Cabo. Filmen bör ses!

Creep var en rysare och jag orkar inte skriva vad den handlade om. Den var helt okej. Ganska mesig rysare dock, måste jag säga. Psykiska rysare är bäst, här kändes det dock som att större delen av tiden samt energin hade lagts ner på Creeps make-up.

Domen:

The Quest: MMMM
Creep: MMM

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jobbade på dagen. Har käkat så mycket rostbiff och potatisgratäng så att jag fortfarande känner mig löjligt mätt. Spelade igenom alla mina låtar (och några andra låtar som inte är mina) på guran idag också. Känns som att det var evigheter sen man spelade. Trummor känns roligast just nu, men station är stängt, så man kommer inte till replokalerna och trummorna. Anyway så börjar jag kunna sjunga samtidigt som jag spelar någorlunda nu. Några låtar där kompen bara går rakt är ganska lätta, men sen finns det typ Johnny Cash - Personal Jesus som man måste koncentrera sig lite mer i. Framsteg har iaf gjorts, jämfört med hur dålig jag var på att sjunga samtidigt som jag spelade (eller spela samtidigt som jag sjöng),  för några månader sen.

Imorn är det nyårsafton. Jag har inga nyårslöften men jag kommer nog på några imorn. Bara jag kommer ihåg att jag ska fundera på det så. Det är ju tveksamt. We'll see.

Nu ska jag sleepa. Later!

Black Label Society - All for you
Adema - Close friends


Kommentarer
Postat av: Lazlok

cooool

2006-07-10 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback