Still alive

Har inte haft så mycket tid att blogga senaste veckan. Jobbar typ hela tiden. Idag har jag iaf varit ledigt. Skönt. Var ut i natten igår och blev smådragen, men jävligt roligt var det. Idag har det varit ganska chill. Vaknar upp bakis som ett ägg på morgonen, drar på stan och köper en extern hårddisk och en keps samt trycker lite McDonalds-burgare med Kim. Shit alltså... tror jag ätit minst hundra små burgare sen jag började på bolaget. Standardlunchen typ. Men tänkte börja göra lite matlådor som man kan plocka med sig istället.

Var och kollade baksmällan 2 med Nicke nyss. Awesome film och ganska passande dagen till ära. Those guys sure know how to partey! Haha. Ni måste se den.

Ska posta lite bilder och annat crap imorn. Nu ska jag sova som en örn.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback