Jobb. What else?

Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Fest. Bakis. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Fest. Bakis. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb. Jobb.

Ungefär så ser mitt liv ut just nu. Sjukt mycket jobb med vissa trevliga inslag. Från och med torsdag har jag semester ända fram till tisdag. Ska åka upp till norr och rehabilitera mig med bastu och häng med familjen. Det blir epic. Mest epic blir det för min rygg som för närvarande gör ont som fan. Ryggmusklerna ligger i fosterställning och gråter. Voltaren är min bästa vän. Hoppas det är bättre imorn för faaaaaaaan!

Tack och hej. Och justja... Norge... fan vad sjukt. Hoppas någon slår ihjäl psykopaten. RIP alla som omkom. Only the good die young.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback