Fredag...

...vad nu det innebär. Har inget planerat. Hade planerat lite för att M skulle komma och hälsa på men pga. en fortkörningsböter tog hans pengar slut i förtid. Det kanske får bli en helg som går i studerandets tecken vilket iofs inte vore något annat än rätt. Blir lite lonely men det är sånt man får ta.

Har suttit och spelat gitarr senaste timmen. Kört lite av mina äldre låtar som jag börjar bli mer och mer sugen på att spela in. När jag sitter och sjunger när jag spelar gitarr brukar jag alltid tycka att jag blivit lite bättre, men när jag väl ska spela in så låter det oftast inte alls så mycket bättre.

Nu har jag iaf beslutat mig för att försöka sjunga lite varje dag. Fokus!


Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback