Fifan

Då var elektrotentan också avklarad. Kändes som att det gick riktigt bra, men när jag såg facit så upptäckte jag till min fasa att jag hade gjort några slarvfel. Jag hoppas jag i alla fall blir godkänd. Fifan.

J har åkt till Gamleby för att hänga med sin klass i några dagar. Jag kanske joinar på lördagen, eller så går jag på Adams fest och dricker öl. Är lite i valet och kvalet. Beslut är inte min grej helt enkelt.

Har varit trött som en räka hela dagen. Skönt att slippa tentapressen i några dagar nu. Nästa lördag smäller det dessvärre igen - databasteknik here I come.

Har fixat lite bilder, diskat och handlat idag. Nu kollar jag eurovision semifinalen. Anna Bergendahl har nog helt ärligt talat varit bäst hittills. Vissa bidrag tar man ju inte för något annat än dåliga skämt. Vissa kan ju fan inte ens sjunga. What's the deal? Man sållar ut ett bidrag ur ett helt jävla land och så kan inte personen sjunga. Crazy shit.

Nu ska jag fixa en macka. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback