The Mike is back in town

Nu är jag tillbaks i Stockholm. Det blev en resa från småstad till storstad. Från vinter och meterhöga snödrivor till härlig vår med knapp någon snö alls. Egentligen skulle jag ha åkt igår på kvällen. J skjutsade mig till flygplatsen, jag passerade säkerhetskontrollen och var redo för att gå på planet. Det var mer än timme försenat och tydligen var det även för litet. Alla fick inte plats! Alla utom en! Nämligen jag! Det var dock ett medvetet val. De erbjöd 300e i resecheckar om man bokade om sig till ett plan dagen därpå, och frågade ifall det fanns någon frivillig. Yes sir Mikael Juntti to your service. Nu slipper jag betala flygbiljetter på ett bra tag. Gratis taxi tur-och-retur in till stan bjöd de också på. Ganska schyssta de där SAS-människorna ändå.

Det är skönt att vara tillbaks i Stockholm. Nu ska jag fortsätta min deffning som jag påbörjade innan jag åkte upp. Hade gått ner från 84kg till 80kg innan jag åkte. Tror att jag gått upp något kilo som ett resultat av alkoholkonsumtion och div onyttigheter. Målet är 78 kg - då är man redo för beach 2010.

Hade tänkt vara till skolan idag efter lunch. Blev inget. Har varit lite trött efter bara 4 timmars sömn. Ska ladda batterierna idag och köra igång på allvar imorn. Legendary!

Mer updates kommer snart. Har lite vettigt att posta faktiskt.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback