Cmon cmon cmon

Phew. Har pluggat en hel del idag. Upptäckte dock att jag med all sannolikhet kommer kugga tentan. Men jag tar den nästa gång istället... när nu det blir. Fan! Skolhelvetet börjar gå utför känns det som. Måste get my shit together och börja döda allt motstånd som möter mig. Synd att det är så tråkig skit man pluggar. Nästa år blir det förhoppningsvis lite roligare kurser. Lite journalistik och sånt. Den här mediegestaltningskursen som jag läst parallellt med databastekniken var helt jävla värdelös. Känns inte som att jag fick ut så mycket av den... ändå var den obligatorisk. Nu handlade den ju om tv-spel, förra året var det tydligen reklam. Hade antagligen varit roligare med reklam. Hade kanske fått ut något vettigt arbetsprov iaf. Anyway. Shit the same!

Hann vara och träna samt kolla melodifestivalen. Rätt låt vann för en gångs skull. Jag höll på den och Darins låt. Inte för att någon av dem var något utöver det vanliga. Bästa låten var ju helt klart wigwam-låten som var under Norge vs. Sverige-delen av showen. Måste fan leta upp den på youtube.

Found it!



Det är ju fan en hit!!! Borde ha vunnit hela skiten. Rock and raaawl is the shit!

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback