Batman: Arkam Asylum

Speldjävulen har tagit mig. Då menar jag inte pengaspelsdjävulen utan hans bror - dataspelsdjävulen! Jag har skaffat ett nytt spel, nämligen Batman: Arkham Asylum. Verkar riktigt bra faktiskt. Har inte spelat spel på evigheter men nu när J har sin nya fina dator som bara skriker efter att någon ska utnyttja dess fulla potential genom att spela dataspel på den så kan jag ju inte låta bli. Jag är en jättebiffig batman som jagar jokern på Arkham Asylum. Man får slå ner skurkar med häftiga moves och leka detektiv. Perfekt!




Har varit duktig och skrivit lite rapport också. Snart kan jag förhoppningsvis få ett betyg i kursen inspelningsteknik 4 också. Yaaay! Tänkte vara och träna ikväll men det blev sent så vi nöjde oss med en promenad till affären och tillbaks. Hämtade thaimat också. Jag käkar alltid samma rätt som går under namnat "Sate Gai". Kycklingspett ackompanjerat av den gudomliga jordnötssåsen. Det är fan världens bästa sås. Skulle jag någonsin bli rik och ha råd med en personlig kock så skulle det vara den första grejen jag kollade att han/hon kunde tillreda på ett tillfredställande sätt.

GB-glass borde borde göra en Magnum-jordnötssås-glass. Skulle inte kunna bli något annat än en hit. Fan, ska börja sälja mina genialiska idéer på tradera. De är för bra för att inte förverkligas. Eller jordnötssås-gainomax. Eller jordnötssås-yoghurt. Möjligheterna är lika oändliga som universum.

Soundtrack of this blog

Skidrow - 18 and life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback