Dubbel action!

Ibland är det jobbigt att ha en TV. Det kan krävas disciplin ibland. Jag tänkte just gå och sova men så började "Cobra" på femman. Kollade i 10 minuter och nu känns det som att jag måste se färdigt. För någon timme sedan kollade jag collateral damage som också gick på femman. Dubbel action alltså, Arnold följt av Sylvester. De tillsammans måste ju utgöra definitionen av amerikansk actionfilm. Finns det någon film som båda är med i? Kollade också Magnus Betners tal ill nationen. Även det på femman. Femman is the shit. Lätt bästa TV-kanalen. Betner var helt ok. Inte jätterolig. Väntar fortfarande på en ståuppare som kan få mig att skratta så där så att det nästan blir svårt att andas. Känns som att sånt för det mesta uppstår ur spontana situationer i vardagen, eller så kanske man måste se ståupp live för att känna att det är riktigt jävla cp-kul. Skulle vara kul att gå på någon sådan grej nångång. Nu ska jag fortsätta kolla Cobra. En orgie i 80-tal!





Sylvester vs. Arnold. Rambo vs. Terminator. Undra vem som skulle vinna. Någon borde anordna en riktig in real life-fight mellan gubbarna. Det skulle jag se på iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback