Morgonpromenad

Kom just hem efter att ha varit ute och gått i nästan en timme. Galet men ganska skönt. Jag har börjat deffa inför sommaren och tänkte försöka gå ner något procent i underhudsfett. På med sommarpälsen med andra ord. För att åstadkomma detta tänkte jag försöka gå några minuter innan frukost, dricka redigt med vatten, köra lätt konditionsträning på gymmet och äta smått men regelbundet. Får se hur det går. Jag är inne på min andra ambitiösa dag än så länge. Ja brukar vara halvdöd när jag kommer till skolan på morgonen, så på den fronten känns det ganska bra med en promenad innan. Man hinner ta sig upp ur graven.

Jag passade på att hämta ut Premiere CS4 som jag vann på
Adobebloggen. Fin va?


Kommentarer
Postat av: Joe!

Du får ju inte göra reklam för adobebloggen!

Get my point? ;)

Puss!

2009-04-22 @ 14:11:51
Postat av: Mikael

Oj! Sry!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback