Amsterdam

Då har man gjort Amsterdam också. Jag var dit på klassresa med min klass från Piteå, mest för att gå på en av världens största ljudmässor med massa Pro Audio-prylar för ljudnördar. Det var även en massa föreläsningar som hölls under dagarna. Jag tror jag gick på två stycken, en om studio design och en om dynamik, resten av tiden spenderades till att kolla in staden och allt den hade att erbjuda. Om någon vill köpa lite droger så kan jag upplysa er om att man inte behöver gå speciellt många meter på red light district innan man hör någon skum typ försöka sälja lite genom att säga "Kokain? Ecstasy?" tusen gånger till alla som passerar dem.

På tal om red light district så trodde jag att hororna skulle vara helslitna 35-åringar, men alla såg ut som något taget ur en amerikansk porrfilm; silikonbröst, tramp-stamp och hela kittet. Några såg till och med ut att vara yngre än mig. Fucking sad. Om man kollade i turisttidningar så stod det att ett "suck and fuck" går på 50 euro och varar i ungefär 15 minuter, ifall någon skulle vara intresserad av ett sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback