That's some sweet licks man

Alright. Nu kanske det blir lite liv i mina musikaliska storplaner igen! Jag har fått N. att gå med på att lägga trummor på några låtar här inom en snar framtid. Ska spela in gitarr och bas "for real" också. Tror fan det kan bli riktigt bra... jag måste medge att jag har några riktiga hits. Ibland när man lyssnar på skitgamla låtar som man snickrat ihop och nästan glömt bort, så kan man bli lite positivt överraskad (i smyg). Det ska bli intressant att se och höra hur det artar sig.

Hörde förresten att Hanoi Rocks ska lira på ett uteställe i Torneå här snart. Now that's fuckin' rock n roll!!! Fucking hell vad sweet. Såg dem där för typ ett år sedan och det var skitbra. Nya plattan är också kick-ass... Michael Monroe och Andy McCoy is the shit. Radio and MTV, YOU NEED PEOPLE LIKE ME!



Soundtrack of this blog
Hanoi Rocks - People like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback