Hemma

Då var man återigen hemma från allt festivalande. Det var rätt grymt faktiskt. Fick se en massa band som jag aldrig sett och har velat se i evigheter. Konstaterade bl.a. att Ozzy är otippat pigg och vital - inte alls den nerknarkade junkien käns från TV. Jag ska skriva lite mer om graspop vid något annat tillfälle då jag känner mig onödigt skrivglad. Det inträffade några roliga och mindre roliga incidenter som är värda att föreviga för omvärlden genom denna blogg.

Vi var ju någon vecka i hufvudstaden också. Där upptäckte jag universums bästa sushi-ställe. Det låg i gamla stan, men var i gamla stan avslöjar jag bara för de som bevisar sig värdiga den himmelska informationen. Helt retarded vad gott det var. I och för sig så äter jag alltid futomaki... så om man nu ska vara helt exakt så kan jag bara bekräfta att de har universums godaste futomaki.

I hufvudstaden fyndade jag dessutom världens snyggaste skinnjacka samt ett lite mer alternativt plagg som man kan se mig i på Dark Angels halloween-event någon gång i oktober. Kanske vid något annat enstaka tillfälle också. Stay tuned! (or not).

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag äntligen beställt min gitarrförstärkare! Ofattbart? Jag vet. Det blev en Orange tiny terror med tillhörande högtalarkabinett. Jag ska eventuellt flytta in i en etta på en topphemlig plats inom Luleå - batmangrotta och hela kittet. Där ska jag hur som helst inreda ett litet inspelningsrum där min lilla tiny terror ska få bo. Det blir med stor säkerhet rätt kalas.

Det var det. Jag vet att jag typ aldrig uppdaterar bloggen nuförtiden, men (för den enmiljonsexhundraåttioniotusentrehundratrettiofemte gången) det ska bli ändring på det. Nu känner jag mina författarådror pumpa och skrivlusten kommer sakta men jävligt säkert. Det kommer bli lite mer musik, lite mer film och kanske lite mer om mina heroiska bravader. Allt som gör livet värt att leva helt enkelt.


Soundtrack of this blog

Therion - Son of the Staves of Time

Andra bloggar om:
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Välkommen tillbaka!

Postat av: Mikael

Tack tack!

2007-07-02 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback