Ny design

Jag upptäckte att man kan redigera stilmallarna på webblogg nu, även om man inte betalar för tjänsten. Woho. Har suttit senaste timmen och knåpat ihop en halvful banner dit upp, och bytt lite bakgrundsfärger. Totalkul om ni frågar mig. Ska styra upp en riktigt feting-nice design när jag orkar men detta får duga tills vidare.

Annars har det varit en rätt lugn dag idag. Jag var och röstade tillsammans med Fanny, sedan har det lagats lasagne och kollats på idol. Vi tänkte vara till kåren och kolla på ett par band som skulle spela fast det slutade med att alla kände sig aningen trötta, så det blev inte av. Nu har man iaf inte föreläsningar på ett bra tag, men jag ska försöka göra lite vettiga saker av tiden ändå.

Imorn är det party!

Soundtrack of this blog
HIM - Gone with the wind (orchestra version)

Andra bloggar om:
, , , ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Fanny? Har du träffat ett fruntimmer månne? =)
Ball stilmall förresten, bättre än mina. Skulle oxå vilja ha nåt häftigt. Rocky Balboa 4ever!

2006-09-16 @ 09:58:19
Postat av: Mikael

Haha nej, om det ändå vore så väl :D Fanny är min klasskompis som jag brukar hänga med.
Thanks! Har några Rocky Balboa afficher uppe i lägenheten också. Min idol :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback