Ryggont och munspel

Igår var jag och tränade. Jag tror det hände nåt för min rygg mår inte som den brukar idag. Jag började tänka till lite och kom på att det säkert är smartast att ta det lugnt nu före sommaren och festivalerna, så det liksom blir minimal risk för att allt ska gå åt skogen sen. Japp, så får det bli.

Nu har jag nästan mixat färdigt några låtar och jag tänkte att jag skulle fixa en "MySpace" här när jag orkar. Tungt sugen man är på ett munspel nu. Det måste nästan fixas. Det är ingen känsla i att spela "The River" utan munspel.När jag väl lärt mig lira lite munspel så ska jag lätta trycka in det i mina akustiska dängor.

Nu ska jag parkera mig framför TV:n och fortsätta vänta på att maten blir färdig. Livet är ljuvt ibland.

Later.

Soundtrack of this blog
Bon Jovi - Runaway




Kommentarer
Postat av: alice

Har alltid haft ryggskott förut innan jag provade en sk. ryggbänk.Man hänger ca:45grader med benen upp och huvudet ner och sträcker rygg och nacke, 5 min morgon och kväll räcker.Har hjälpt mig väldigt bra,äntligen kan jag jobba igen!
mer info ang.ryggbänken på www.vippon.com

Postat av: Micke -Words and Art of Mighty Mike

Tjena!

Jag är ingen musiker men jag kan iaf spela The River på munspel :) Sjukt skön låt att spela på gitarr och munspel och som du säger det är ingen känsla att spela the river utan munspel.

The River är munspel för mig :)

2008-03-08 @ 13:32:20
URL: http://mickegfx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback