GOTTHARD FOR SRF!!!

Fan, mitt internet var nere några dagar här så jag har inte kunnat skriva på ett tag. Har även jobbat som en jude. But now I'm back.

Thank god för att Asia ställde in eller vad de nu gjorde, för de blev ersätta av Gotthard. Bland de bästa banden man upptäckt senaste tiden. Lyssna bara på deras platta "Lipservice" från 2005. Så ska musik låta. Låtar som "Anytime anywhere", "Cupid's Arrow" osv. Lyssna förfan. Refrängerna får dig att bajsa på dig av välbehag. Blytunga riff och chockerande; paralyserande (erigerande?) sång. FAN VAD BRA.

C'MON!!


Lipservice

Soundtrack of this blog
Gotthard - Anytime anywhere

Andra bloggar om:
Gotthard, Lippservice, Sweden Rock

Kommentarer
Postat av: Christian W

Fan va synd att ja inte hade pengar till å åka.. :(
Men ja, jag vet. Gotthard är suveräna!

2006-06-09 @ 13:18:55
Postat av: tom

Håller både och inte med, om att det var tur att Asia ej kom. Såg dom i gbg tillsamman med dio för ett tag sen.. Dem var då trots allt att john wetton ej var med skitbra. Fast att se gotthard på srf var ju hur grymt som helst. måste säga att dem gjorde det bästa framträdandet av alla trots att jag älskar D.P och W.S! Har ej hört så mkt från den gamla skivan.. Är den bra? Lipservice e grym!!! KÖP DEN!!! köp också live DVD:n...

2006-06-29 @ 16:45:14
Postat av: stormarn

död sida?

2006-07-19 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback