Alice in chains till hultsfred!

They observe; they negotiate; they book and they SCOOOOOORE!!!!

1-0 till hultsfred.

Ja småfint idag när man funderar på vad de 10 sista banden till Sweden Rock kan vara. Av nån anledning kommer man att tänka på gamla favoriterna Alice in Chains och faktumet att de har återförenats. Sedan kollar man deras hemsida för att se om de har nånting bokat under sweden rock-dagarna, och det konstaterar man att de inte har. Nästa sekund konstaterar man att de ska spela på Hultsfred, som man också råkar äga biljett till. Ännu att hultsfred inte hunnit presentera, jag känner mig småstolt för att jag upptäckte det. Muaha. FAN VAD FINT. Oj, vad fint det blir att sjunga med i "Man in the Box". Det är fan en av mina top hits ever. Liksom.

Ungefär så här glad blev man:


Fuck yeah!

woho woho woho woho woho woho woho woho woho woho woho woho woho.


Alice in chains

Soundtrack of this blog:
Alice in chains - Man in the box

Andra bloggar om:
Hultsfred, Alice in chains, Musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback