Moving out

I helg har det arbetats. Man är något av en working man ändå. Fredagkväll, lördagkväll och söndagmorgon har jag arbetat. Can't wish for more. Jobbar ännu kvällen imorn, men sen... sen är jag ledig ända tills lördag då jag jobbar sista dagen på ett bra tag då jag flyttar till Piteå och startar nästa episod av mitt liv där. Det blir nog great.

Imorn blir det att tömma min nuvarande lägenhet på alla mina grejer, så jag antar att det blir sista natten jag sover här nu. Känns lite sorgligt att lämna min lilla lägenhet ändå, den var ju ändå min första egen bostad och så. Nåja, det är ju min vän och kusin N. som tar över den nu efter mig så jag kan ju trösta mig med att den går ner i släkten i alla fall. Det blir nog kalasbra i Piteå med. Hela 15 kvadrat mer golvyta jag kan studsa runt och leka rockstjärna på. Woho!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba, som sagt. Var ut och tog lite bilder för omväxlings skull och en del blev rätt bra faktiskt. Roligt att leka i Photoshop - göra svartvitt och sånt. Är inte så där helt hundra på det men man lär ju sig. Foto är roligt att syssla med. Ska inhandla en fet digital systemkamera när jag är lite rikare. Känns som att jag ska spara nu när man slösat så mycket. Köpte en KISS-box och en Rolling Stones-LP senast idag. Damn.

Nå väl. Nu ska jag sova i min lilla Happis-lya för sista gången.

Later!

Soundtrack of this blog
Hardcore Superstar - Someone Special


Andra bloggar om:
, , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback