Min Gibson

Så där, nu är det gjort. Jag har köpt min första gibson. Exakt den som jag postade bild på för nåt inlägg sedan. Imorn ska den skickas (ända från Blekinge, kommer dra igenom hela sverige nästan) och sen dröjer det väl nån dag så är den hemma hos mig. Finally. Uh, samtidigt känner jag att jag måste jobba som ett svin för att kompensera upp viktförlusten min plånbok gjorde. Men det är lugnt. Det är ju en gibson.

Min gibson.

Nu ska jag bara gå runt och hoppas att inget tragiskt händer under transporten.

Soundtrack of this blog

Evergrey - End of your days

Andra bloggar om:
, ,

Kommentarer
Postat av: Tomczek

Coolt som fan! Kan inte påstå att jag inte är avis! Att bara ha guran i knät lär ju generera en del sexiga groupies, oavsett om du kan spela eller inte! ;)

Postat av: Mikael

Tomczek: Haha, jag hoppas verkligen du har rätt. Hundtricket kan slänga sig i väggen ;)

2006-07-11 @ 00:56:54
Postat av: Catti

Bra musik :)

2006-07-22 @ 13:25:38
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback